Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
zamknij
Back to Top

Reklamacje

Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolny sposób.

W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego rekomendujemy przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego w formie wiadomości elektronicznej na adres kontakt@selfkast.pl zawierającego zdjęcia reklamowanego Towaru oraz następujące dane:

- imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, miejscowość, poczta),

- nr zamówienia,

- wskazanie jakiego towaru dotyczy reklamacja,

- wskazanie z jakiego powodu jest on reklamowany.

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej złożenia, powiadamiając Klienta o sposobie jej rozpatrzenia, w tym o sposobie odbioru przez Sklep towaru od Klienta.